De heenreis - Reisverslag uit Chinatown, Verenigde Staten van bobenkimberley - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Chinatown, Verenigde Staten van bobenkimberley - WaarBenJij.nu

De heenreis

03 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Chinatown

En dan is het eindelijk 2 augustus, we gaan op vakantie! Nog even ontbijten in eigen huis maar daarna snel de auto in richting Schiphol. Zoals we allemaal in het nieuws wel hebben kunnen zien zijn er de afgelopen dagen extra controles rondom Schiphol. Al met al heeft het ons een uurtje extra reistijd gekost maar ja hé! we gaan niet klagen want het is tenslotte vakantie! En ergens is het nog wel leuk om te zien ook! Al die gasten in uniform en grote wapens in de handen.. Grappig genoeg glimlachen ze en mogen we doorrijden.
Bij het vliegtuig (een Airbus) aangekomen bleek dat wel iets groter dan wij gewend zijn, godsamme wat een apparaat. Eenmaal binnen en ons geïnstalleerd te hebben in een vliegtuigstoel met een half home cinema set bleek iemand maar al te graag met ons te willen ruilen.. Jaa geloof het of niet onze toch wel wat krappe plekken verruild voor een plek helemaal voorin met zoveel beenruimte dat ik heerlijk met uitgestrekte benen heb kunnen zitten.. What more can we wish for!
Na een goede vlucht van ongeveer 7 uur zijn we aangekomen in Dubai.. Nog wel leuk om te vertellen dat het rond 1 uur 's nachts in Dubai nog steeds zo'n 37 graden was... No tempeture for pussys, so we stayed inside.
Na wat uurtjes wachten eindelijk het vliegtuig in om richting Kuala Lumpur te vliegen. Helaas wel met wat vertraging maar gelukkig hebben wij niks meegekregen van die brand.
Eindelijk aangekomen in Maleisië! Het is grappig hoe snel het weer wend... Met onze backpacks op de rug door de straten van Chinatown waar ons hotel ergens moet zitten, we found it! Als was het best wel even zoeken.
Vanavond al heerlijk kunnen genieten van het eten hier! Ik weet nu al dat als we straks thuis zijn dat ik dat ga missen!
We gaan vanavond maar eens vroeg ons bed in zodat we morgen fris en fruitig Kuala Lumpr kunnen gaan verkennen. Nu met de Lonely Planet wat highlights aan het uitzoeken... The Petronas Twin Towers, Bukit Bintang, Merdeka Square en nog veel meer!

• 03 Augustus 2016 - 16:37

Lisanne R.:

Woehoee jullie zijn aangekomen! Groot zijn die vliegtuigen hè

• 03 Augustus 2016 - 16:39

Lisanne R. :

Oh hij kapt m'n reactie af?! Lame! Ik wenste jullie nog veel plezier ;-) geniet!!

• 03 Augustus 2016 - 22:33